Chtěli byste si ověřit teorii v praxi? Nedokážete si představit využití toho, co si v jiných předmětech (matematika, fyzika, elektrotechnika, elektronika, číslicová technika, mikroprocesorová technika...) „píšete do sešitu“? Přijďte si do Laboratoře aplikované informatiky vyzkoušet, co vás napadne. Možností je zde mnoho:
V tomto předmětu se studenti 2. ročníku vyšší odborné školy učí modelovat dynamické systémy v počítači, identifikovat je, navrhovat základní řídicí algoritmy pro tyto systémy a aplikovat navržené algoritmy na reálné laboratorní modely. Více viz MOODLE VOŠ.
V tomto předmětu se studenti 3. ročníku vyšší odborné školy učí aplikovat znalosti z nižších ročníků při programování PLC automatů. V zimním období navrhují a realizují program pro třídicí linku a manipulačního robota. V letním období navrhují a realizují PID regulaci v PLC automatu na základě znalostí z předmětu Modelování a řízení systémů. Více viz MOODLE VOŠ.
V tomto předmětu se studenti 1. ročníku vyšší odborné školy učí využívat možnosti osobních počítačů k zefektivnění výpočetních postupů s možností navrhnout vlastní aplikace pro řešení konkrétních úloh. Předmět je zaměřen na základy algoritmizace a simulace modelů reprezentujících reálné systémy. Více viz MOODLE VOŠ.
V tomto předmětu se studenti 1. ročníku vyšší odborné školy učí využívat osobní počítače k řešení matematických úloh (kreslení grafů funkcí, řešení soustav rovnic, diferenciálnímu a integrálnímu počtu). Více viz MOODLE VOŠ.
V tomto předmětu se žáci střední školy seznámí v učebně aplikované infromatiky s následujícími moduly. Více viz MOODLE.
V tomto předmětu se žáci střední školy seznámí v učebně aplikované informatiky s následujícími moduly. Více viz MOODLE.